Rust in het voorjaar. Privacy. Lekker camperen. Alles bij de hand.
Onderhoud wordt wat achterstallig, verlichting, hekwerk en houten trapjes, bekladding toilet deuren(al jaren aanwezig)Drukte bij barbecue ‘s vooral in het weekend.
Rust in het voorjaar. Privacy. Lekker camperen. Alles bij de hand.
Onderhoud wordt wat achterstallig, verlichting, hekwerk en houten trapjes, bekladding toilet deuren(al jaren aanwezig)Drukte bij barbecue ‘s vooral in het weekend.
Prachtige ligging. Grote plaatsen. Veel groen, aan 3 prachtige stranden gelegen. Afwisselend terrein
Erg steil terrein, dus goed opletten wat je gaat staan. Sanitair verouderd, maar redelijk schoon.
Rust ruime plek mooi uitzicht alles netjes schoon
Informatie, we hebben een paar keer zonder water gezeten en zijn er niet over geinformeerd
Voldoende plaats
De prachtige baaien/ uitzichten.
Ik heb geen trentjes naar het strand gezien. De auto rijden véél te hard. Het sanitair was middelmatig en veel te ver lopen.
Mooi zwembad, ligt aan de zee
Toiletten schoner houden, als er staat zwembad open tot 20 uur is het raar dat ik om 19 uur eruit moet
Veilig, servicegericht, schone accommodatie met alles wat nodig is. Prachtig uitzicht en mooie baaien.
Transport voor bagage hulp bijv. Met karretje vanwege vele hoogteverschil. Er waren veel voorbereidingen bij de plaats met de tractor.
Het was heerlijk rustig nu op de camping geen overlast van kinderen of buren. Wel wat wilde zwijnen
Geen idee of het restaurant op het strand bij de camping hoort. Maar 1 van de mensen die er werkt is erg onaardig
Leuke omgeving, mooie accomodaties, privé goed gewaarborgd
Geen commentaar
De ligging de zee de supermarkt en het zwembad
Parkeerproblemen in het weekend, betere controle van gebruik plaatsen. Caravans nemen driedubbele plekken in.
Hele mooie ligging van de camping Ruime plaatsen voor caravan
De schoonmaak is echt niet goed
Mooie stranden en omgeving
Schoonmaken toilet gebouw
Goed verzorgd
Beter engels spreken van personeel
Mooie camping met mooie stranden.
Achterstallig onderhoud. Sanitair gebouwen moeten vernieuwd worden
Ligging, prachtige baaitjes. Veel klimmen. Voor ons niet erg, maar voor ouderen en mensen die slecht ter been zijn niet ideaal. Wel is er een treintje dat je naar het strand kan brengen als je niet wilt of kunt lopen. Beachbars zijn erg leuk.
Sanitaire gebouwen sterk verouderd, kapot, niet schoon.
De ligging is mooi, het strand is prachtig en de Beachclub is gezellig, leuke live muziek en een heel goed restaurant. Het treintje van de receptie naar het strand is heel fijn geregeld.
De onderhoud van de douche/ toiletgebouwen. Deze waren vaak erg vies, volgens mij kwam er maar 1x per dag een schoonmaakster, maar tegen de avond was het een vieze bedoening. Overal haren en de toiletten waren dan erg vuil.
mooie chalets mooie camping
inboedel bij houden wij hadden bijna geen glazen en bij de melding in de app geen reactie gehad
Locatie
Verouderde sanitaire faciliteiten
Alles was bij de hand, wij waren wat later in het seizoen, het was dan ook al wat rustiger wat wij erg prettig vonden. Kan me voorstellen dat het in de topweken wel erg massaal is.
Mensen bij de receptie waren erg vriendelijk, bij het restaurant en overige faciliteiten kan dat wel wat beter. Het is vanaf de lodges een flink eind naar het strand en redelijk stijl, het treintje was regelmatig buitendienst, zelf had ik er niet zo'n moeite mee om te lopen maar mijn gezien vond dat niet top.
Prachtige camping mooie locatie alles is aanwezig!
Kan wel wat schoner! Vind dat je nog meer uit deze camping kan halen. Wij hadden bijna dagelijks een dode rat op het looppad liggen naar ons huis. Restaurant alles aanwezig maar vieze tafels en personeel was ook niet altijd heel aardig en vriendelijk.
Prachtige ligging met mooie uitzichten, prima restaurant en vriendelijk personeel.
Toiletgebouw is merendeels van de dag smerig en mag vaker schoon gemaakt worden en is toe aan een opknapbeurt. Ook het zwembad is aan de kleine kant en mag beter schoon gemaakt worden.
De ligging, het strand, de begroeiing. . De winkel, het assortiment
De verzorging van de camping: het sanitair, de voorzieningen. Het sanitair was ronduit verouderd en vies. Glasscherven op de straten van de camping werd niet opgeruimd. Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Het personeel was zakelijk, maar niet echt vriendelijk.
Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en denkt met je mee
Sanitairgebouw vaker schoonmaken. Assistentie direct aanbieden bij steile kampeerplekken
Lokatie en klimaat Vriendelijk personeel
Slechte wifi toiletruimte ondanks de goede schoonmakers toch i de avond en vroege ochtend vies Erg prijzig
Alle faciliteiten dichtbij de kampeerplaats Treintje naar het strand
Bediening in het restaurant mag iets sneller Iets vaker toiletgebouw schoonmaken
De ligging van de camping. De drie (prive) baaien. Toegang tot camping 24 uur.
Parkeerbeleid bij camping plaatsen. Daardat auto’s van andere tentplaatsen voor jou campeerplaats parkeren blokkeren deze de doorgang.
Uitzicht, volwassen camping, stranden
Horeca niet goed (kwaliteit eten) en ongezellig, toiletgebouw verouderd. Op sommige plekken te weinig capaciteit voor vuilnis.
Mooie ligging. Leuk strand beneden aan de baai.
Ik had ivm een overboeking van Estivant voor mijn 2e vakantieweek een chalet geboekt en dringend verzocht om een chalet vlakbij de tenten van Estivant. Ik heb daar zelfs €50,- extra voor betaald. Ik werd echter geplaatst in één van de chalets die het verst van de Estivant-tenten vandaan was. Het eten van het restaurant bij het zwembad was daarnaast erg slecht.
Ligging is uniek
Schoonhouden sanitair, dat was met grote regelmaat een zooitje en echt smerig. 's ochtends meteen gemeld en om 13.30 uur nog niet schoon. En dat voor 100 euro per nacht.... Onze plek, plek 284, is niet geschikt voor een camper. De plek wordt volop gebruikt als parkeerplaats zodat je niet een dagje weg kunt. Meerdere malen aangekaart om daar wat mee te doen. Niets mee gebeurd.
Mooie ligging, mooie stranden, leuke animatie voor kinderen.
Sanitair is aan renovatie toe en moet vaker per dag gereinigd worden. Ook toiletpapier vaker aangevuld. Er is bewaking/surveillance nodig voor luidruchtige jongeren midden in de nacht.
De ligging van de camping is heel fraai! Het strand en de Beachclub ook.
Het sanitair is oud en vies, er wordt veel te weinig schoongemaakt. De kwaliteit van het restaurant is ook matig, te weinig personeel waardoor je lang moest wachten op zelfs alleen een drankje. Accomodatie was voldoende maar mag ook wat opgeknapt/opgefrist worden. Camping an sich verdiend meer onderhoud, verlichting bij de paadjes,bbq plekken zijn vies, volle prullenbakken etc. Jammer want van deze camping is echt wat moois te maken.
Ligging was echt top!
Onze tent was niet schoongemaakt bij aankomst. Sanitair was niet goed. Veel vieze wc's en douches. Ik zou vaker per dag schoonmaken. En op elke wc een prullenbak zetten.
De ligging aan zee en de baaitjes. De beachclub onder bij het strand. Dichtbij Tossa de Mar. Het houten huisje is top, behalve de ligging naast de containers.
Wij sliepen bovenaan in Houten huisje, waar ook de afvalvoorzieningen zijn. Iedere ochtend, behalve op zondag om 05.30u wakker, kwamen ze de containers legen met veel kabaal. Daarnaast zou je van het zwembad en restaurant iets heel moois kunnen maken. Nu is het eten niet goed en de sfeer ongezellig.
Ligging en stranden
Kom hier al ruim 20 jaar, ook de vorige eigenaars meegemaakt,…dit is verslechterd bij deze organisatie …..Rust na 2400u, weinig tot geen controle, lawaaiig…..douches, bij doorspoelen toiletten, heet water…. Gevaarlijk…..broodafdeling supermarkt slecht bijgevuld. ….Waarom polsbandjes… toilet!! Toiletten mogen vaker schoongemaakt worden….sommige staanplaatsen zijn verkleind,wij , met een grote tent en bijtentje hadden plaats tekort, voorheen op zelfde staanplaats niet…..2 dagen zonder warm water gezeten douche/afwassen. Defecte urinoirs…..werd hard gereden op camping,en ook na 2400 u werden auto,s op camping toegelaten waardoor nachtrust werd verstoord